پدر و مادر از ویژگی‌های مرتضی می‌‌گویند

پدر و مادر از ویژگی‌های مرتضی می‌‌گویند

عکس های خانوادگی و دیده نشده ی مرحوم مرتضی پاشایی

پدر: ازبچگی یک حالت فرماندهی نسبت بهبچه‌های دیگر داشت،

اما همه بچه‌ها را دوست داشت و هیچوقت هیچ کسی را نمی‌رنجاند

. شیطنت داشت اما مردم آزار نبود.
من همیشه مرتضی را با چهار ویژگی یاد می‌کنم: «مهربان» و «ساده»

، در عین حال «با شکوه» و «خارق‌العاده».

مادر: مرتضی از کودکی دو ویژگی مهم داشت. یکی همان صبوری‌اش بود

و دیگری عاقل بودنش. هیچ وقت، کاری را بی‌‌دلیل انجام نمی‌داد. الان هم

همینطور است.

 

مادر: مرتضی همیشه برای کمک به نیازمندان پیش قدم می‌شود

و هر وقت من پیشنهادی در این زمینه می‌دهم، استقبال می‌کند.

من به عنوان مادر افتخار می‌کنم که فرزندم در مسیری درست گام برداشته

و در این مسیر سالم زندگی می‌کند و من از این بابت بسیار خوشحالم

پدر: وقتی این کسالت برای مرتضی پیش آمد، از صمیم قلب برایش

نوشتم: پسرم؛ من به وجودت افتخار می‌کنم، نه فقط برای هنرمند بودنت،

که به خاطر شرافت، انسانیت، محبت و وفای تو.

 

پدر: در ابتدا من و مادرش شوکه شده و بسیار ناراحت شدیم، چرا که وابستگی

ما به بچه‌ها خیلی زیاد است و شاید این وابستگی شدید، یکی از نقطه ضعف‌های

ما باشد. این ماجرا خیلی ما را آزار داد، اما با روحیه‌ای که از مرتضی دیدیم، انگار نه انگار

که بیماری وجود داشته، کمی دل گرم شدیم. من هیچ بیماری را ندیدم که اینقدر روحیه

داشته باشد که اصلا گویی اتفاقی نیفتاده است. حتی گاهی مرتضی مرا را دلداری می‌داد.

مادر: مسلما ماجرای بیماری خیلی ناراحت‌کننده بود و فقط یاد خدا دلم را آرام می‌کرد



نظرات شما عزیزان:

فریبرز
ساعت23:44---17 ارديبهشت 1394


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, ] [ 20:45 ] [ المیراجوووووون ]
[ ]